+4 0736 393 843

Aer Proaspat Pretutindeni   

Ce este Aroma Branding-ul ?

Mirosul de trandafir ne ajuta sa invatam.

Prezenta unui parfum in aer in timpul invatatului si in timpul somnului de dupa invatare ne poate ajuta sa ne reamintim mai bine ce am invatat, sustin cercetatorii germani intr-un studiu publicat in revista Science de curand.

Acestia au studiat 74 de persoane cu varste cuprinse intre 20 si 30 de ani. Participantilor li s-au aratat perechi de carti ruland pe ecranul unui computer. O parte dintre participanti au stat in fata computerului intr-o camera in care mirosea a trandafiri, iar ceilalti au stat intr-o camera fara mirosuri.

Toti participantii la studiu au dormit in noaptea urmatoare sub supravegherea medicilor si le-a fost monitorizata activitatea creierului in timpul somnului. In timpul somnului profund, in camerele in care acestia dormeau a fost pulverizat parfum de trandafiri.

A doua zi, persoanele participante la studiu au dat un test pe baza aranjamentelor de carti vazute in ziua precedenta. Participantii care au stat in camere unde mirosea a trandafiri si in timpul invatarii din ziua precedenta si in timpul somnului profund, au avut cele mai bune rezultate la test.

Comparativ, cercetatorii au repetat testul pe un alt grup de persoane care au mirosit parfumul de trandafiri doar in timpul somnului.

Rezultatele la test nu au suferit modificari.

Pentru a afla mai multe despre legatura dintre mirosirea unui anumit parfum si capacitatea de invatare, cercetatorii au analizat 14 dintre participanti prin conectarea lor la scanere de rezonanta magnetica. Scanarea creierelor participantilor a aratat ca o anumita arie a creierului era in mod evident activa la participantii la studiu care au mirosit parfum de trandafiri in timpul invatatului. Aceasta arie ar putea fi cea mai importanta pentru procesul de memorare, iar mirosul poate impulsiona acest proces, acestea au fost concluziile acestui studiu.

In afara de parfumul de trandafiri nu a mai fost testat si un alt parfum pentru a se vedea daca efectele sunt specifice acestul miros sau si altora.

Ambient Scenting Research - Parfumul ambiental poate face oamenii mai prietenosi si sociabili
Ambient Scenting Research - Parfumul ii poate face pe oameni mai încrezatori, mai cinstiti, mai generosi

Ce este aroma marketing-ul ?

Aroma marketing-ul este o parte componentă a marketing-ului senzorial, care se află intr-o continuă creştere la nivel mondial.

Ideea marketing-ului senzorial (sensual marketing) i se atribuie lui Martin Lindstrom, celebrul «constructor» de brand-uri şi consultantul corporaţiilor Disney's, Mars, Pepsi, American Express, Mercedes-Benz, McDonald's, Microsoft, etc. Ideea lui este că, la crearea unui brand, nu trebuie luată in consideraţie doar percepţia vizuală, este nevoie de toate cele cinci simţuri umane.

Rezultatele marketing-ului sensorial, traduse in cifre sunt impresionante: in cazul in care procesul de cumpărare este insoţit de sunete plăcute, dorinţa de a cumpăra mărfuri a crescut cu 65%, un gust plăcut măreşte această dorinţă cu 23%, un miros plăcut, cu 40%, pentru articolele plăcute la atingere, 26% , iar frumoase la exterior, 46%.

Aromamarketing-ul, este un complex de măsuri ce ţine de utilizarea aromelor, pentru a influenţa comportamentul uman, crearea anumitor emoţii şi stimularea necesităţilor sale de a cumpăra bunuri şi servicii.

Ambient Scenting Research - Mirosul de ciocolată crește vânzările de lenjerie cu 20%

Există trei abordări complementare de utilizare a aromei marketing-ului.

1.STS - seasonal time shifting (varietatea sezonieră de mirosuri). Conform acestei abordări, fiecare dintre anotimpuri are o serie anumită de arome. De exemplu, iarna este mai bine să folosiţi arome «calde» (de citrice, miere, etc)in timp ce vara sunt indicate aromele proaspete. Caracterul sezonier al mirosurilor se manifestă nu numai in cadrul anotimpurilor, dar şi in cadrul unei zile: de exemplu mirosurile inviorătoare, sunt potrivite pentru dimineaţă, iar cele relaxante, pentru seară.

2.PFL - point flow (asocieri). Companiile care utilizează acest mod de abordare, incearcă cu ajutorul aromei să formeze la consumatori anumite asocieri cu un produs sau altul. De exemplu, aroma de cafea sau aroma painii proaspete in magazinele respective, vor fi mai convingătoare decat orice publicitate vizuală.

3.CSM - corporate smell (miros corporativ). Adepţii acestei abordări ridică mirosurile de la un simplu instrument de vanzări, la nivelul părţii componente ale brand-ului. De exemplu, in magazinele de mobilă ale firmei franceze Grange, se aprind lumanari cu arome de portocală şi scorţişoară. Acelaşi miros compania a inceput să-l utilizeze in producţia de ceară pentru mobilier şi l-a făcut «corporativ». Acum, atmosfera din magazin cumparatorii o duc in casa lor.

Aroma marketing-ul foloseşte toate cele 5 simţuri ale omului tocmai pentru a crea o comunicare complexă intre dvs si client.

Aroma marketing-ul vă permite să vă creaţi in magazin, salon, birou o atmosferă, care nu numai că se potriveşte cu imaginea dumneavoastră, cu produsele şi serviciile oferite, dar şi imbunătăţeşte vanzările dvs.

Fiecare din noi doreşte sa atraga clientii si sa-i faca sa ne indrageasca. Dar ce poate atrage clienţii fideli mai bine, decat o atmosfera plăcută? Politica şi gama noastră de produse sunt planificate astfel incat, orice client poate găsi in “Marketul” nostru, echipamentul şi informaţia necesară.

Noi credem că nu suntem singuri in aspiraţiile noastre. Vă invităm pe toţi cei care sunt interesaţi de aceste aspecte să ne scrieţi, si de ce nu, să deveniţi unul din partenerii, dealerii sau agenţii noştri.

Realitatea nr. 1 : Simtul nostru olfactiv determina si modeleaza emotiile si sentimentele noastre in proportie de 75%.

Realitatea nr. 2 : Primele 15 secunde ale impresiei conturate de un client au un impact major in definirea intregii experiente traite intr-un magazin.

Ambient Scenting Research - Mirosurile plăcute îmbunătățesc experiența din magazin și din mediul inconjurator

Nu este de mirare ca retalierii, peste tot in lume, colaboreaza cu firme de specialitate in crearea unei experinte de cumparare perfecte in magazinele lor prin difuzarea unor arome/parfumuri de calitate.

Deseori, retailerii aleg o anumita aroma pe care o difuzeaza si care devine o adevarata semnatura, integrandu-se identitatii brandului.

Un alt avantaj este acela ca parfumul se adauga indiciilor audio, vizuale si tactile conducand la realizarea unei povesti/legende complete si complexe, care se adreseaza tuturor simturilor.

Ambient Scenting Research - Cum fiecare retailer ar trebui să știe despre modul de gandire al cumparatorilor

Aroma marketing-ul reprezinta marketing-ul de brand, care utilizeaza al cincilea simt – miros-ul.



Din catalogul produselor noastre,

Va recomandam, aparatele HYSCENT care funcţionează independent şi rezolvă probleme locale de neutralizare şi aromatizare a aerului, cu ajutorul a mai mult de 50 de arome originale de inaltă calitate bazate pe uleiuri esentiale pure.

Pentru incăperi/spatii mai mari, vă oferim sistemele profesionale de aromatizare AIRQ fabricate de liderul mondial, Prolitec, echipamente ce se pot incorpora in sistemul central de ventilaţie (HVAC) şi sunt utilizate cu succes in centrele comerciale şi de afaceri din intreaga lume. Catalogul de arome include aproape 200 de arome.



Colecția de parfumuri HYSCENT Signature

Colecția de parfumuri HYSCENT Signature este obținută printr-un amestec și o combinație complexă de uleiuri esențiale pure.

Concepute pentru o utilizare indelungată parfumurile HYSCENT Signature sunt soluția perfectă pentru îmbunătățirea mediului de lucru cu cele mai plăcute și primitore arome disponibile.




Acidulat, dulce și picant, un amestec aromatic picant și subtil de mere crocante, spumant din coajă de lămâie, scorțișoară, bourbon, baton de scorțișoară și muguri de cuișoare.

Iasomia albă, notele ozonice, mătasea, moscul și sarea de mare sunt amestecate pentru a crea aromele elementare de pe malul mării.

O aromă încântătoare și reconfortantă create din combinarea elementelor de cafea proaspăt preparată, boabe de cafea zdrobite, complex mocha, lapte cald și cremă de vanilie.

Un parfum spumos și răcoritor creat dintr-un amestec de grapefruit roz, coajă de mandarin, petale Yuzu, grapefruit alb și chihlimbar.

Un amestec gurmand de parfum de floare de cireș și scoarță de copac de migdale, cu nuanțe de muguet alb, cașmir, mosc și boabe de tonka.

Un parfum de fructe înălțător caracterizat printr-un amestec de prune, nuanșe de rodie și piersică albă cu indicii subtile de mosc alb și scoarță de nucă de cocos.

O aromă sofisticată, picantă și exotică, care încorporează un amestec cald perfect de ceylon, scorțișoara, cuișoare, nucșoară proaspăt rasă și zahăr de nucă de cocos.

Un parfum curat și revigorant creat dintr-un amestec de vanilie din malt, cristale de zahăr, complex spumos de aldehide, fructe pure și trandafir alb.

O plantă indoneziană sălbatică este soluția naturală pentru respingerea multor insecte zburătoare. Un parfum tropical primitor, combinat cu portocale spumante, ace de pin, mentă proaspătă, eucalipt, și o bază lemnoasă caldă.

Un amestec cald și primitor din zmeură roșie, portocale dulci, zahăr cristalizat și mandarină este folosit pentru a crea un parfum dulce și profund de fructe.

Prospețimea portocalei, grapefruitului, florii de portocal și mosc sunt folosite pentru a crea acest amestec înălțător de citrice.

Un amestec brevetat natural de ingrediente care au dovedit că elimină mirosul neplăcut. (date suplimentare la cerere)

Un amestec de trandafir alb, frezie, note ozonice și complex spumant de aldehide crează un parfum crocante, luxos și primitor din in proaspăt.

Amestecul dulce și delicios de vanilie, orhidee, mosc și lemn de santal servește pentru crearea unei arome reconfortante și nostalgice.

Un parfum liniștitor și natural care folosește amestecul petalelor de lavandă, frunzelor de eucalipt, lemnului de santal și mosc.

Petale de nufăr, flori albe de lotus, crini tigru, lemn de tec și boboci de trandafiri sunt folosite pentru a crea această aromă feminină luxuriantă.

Mango, floarea de piersic și nuca de cocos, susținute de arome de măr și note verzi proaspete, sunt amestecate pentru a crea acest parfum pur tropical.

Un parfum cu adevărat exotic creat dintr-un amestec de lămâiță, verbină, grapefruit efervescent, chihlimbar alb și lemne prețioase.




Acum poti să creezi propria semnatură parfumată a afacerii tale sau a casei tale, utilizând sistemele profesionale de odorizare Air Q, pentru a reda o ambianţă perfectă prin parfum la intensitatea si in momentele dorite de tine.




Tehnologie patentata – micro picaturi trateaza uniform aerul in spatiu folosind concentratii foarte mici de lichid, respectiv parfum.

Total programabil avand inclus un computer de bord ce permite tratarea cu parfum a spatiilor de la mic la mare fara a fi prea slab sau prea tare. Poate fi controlat prin intrerupator deschs/inchis, intensitatea parfumului +/; si programare cand sa porneasca si cand sa se opreasca.

Efect de neutralizare a mirosurilor neplacute utilizeaza agenti de neutralizare in amestec cu uleiurile esentiale din parfum.





Adaptat la orice spatiu - sisteme de difuzare a parfumului portabile sau montate pe perete pentru acoperirea unor spatii mai mici sau mai mari si pentru sistem HVAC. Rezervle de parfum fiind adaptate ca si volum de lichid: 90 ml, 265 ml, 1200 ml.

Eficient si sigur rezervele de parfum sunt reciclabile si dureza in medie pana la 60 zile. Trateaza aerul fara a folosi substante nocive precum propelenti, solventi sau VOC.



Puterea parfumului - instrument de marketing puternic si dovedit.





  • • Dintre toate simturile, mirosul este cel mai puternic declansator de emotie si de memorie
  • • Creeaza o experienta puternica si de neuitat pentru proprietarii brandului
  • • Imbunatateste identitatea brandului prin creearea unei semnaturi parfumate legata direact de valorile brandului


Utilizarea parfumului pentru a creste vanzarile si a construi brandul

  •  • Clientii sunt atrasi si prefara sa petreaca mai mult timp intr-un mediu parfumat subtil si corespunzator.
  •  • Un parfum difuzat in acelas timp cu o imagine vizuala face comunicarea mult mai puternica si memorabila.
  •  • Difuzarea mirosului unui produs a carui aroma este un element-cheie face sa creasca interesul clientului si implicit vanzarea.
  •  • Parfumul poate fi difuzat pentru a spori starea de bine, pentru a comprima senzatia referitoare la timpul petrecut si pentru a imbunatatii starea de spirit.
  •  • La fel ca si muzica, parfumul poate fi formulat asfel incat sa fie perceput diferentiat pe grupe de varsta, sexe, si alte criterii demografice.




pe pagină
2 Produs(e)
Ambielectric PLUS, Alb

Ambielectric PLUS, Alb

Special Price: 393,00 Lei

pe pagină
2 Produs(e)
Filtre

Filtre active:

  1. Brands: Ambielectric

Opţiuni filtrare

Preţ
Lei142
Lei394